24ساعت تا دربی...
تاريخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, | 10:11 PM | نویسنده : الهه

سلام به دوستای گلم.دلم خیلی براتون تنگ شده بود اما بالاخره برگشتم!!!کمتر از 24 ساعت مونده به دربی پایتخت و منم طبیعتا یکم استرس دارم...راستش نمیدونم فردا چه اتفاقی می افته و چی میشه اما یه حسی ته دلم بهم میگه برد از آن زلزله ی آسیاستحس میکنم فردا تو آزادی استقلالو جوری تحقیر میکنیم که آقای قلعه مرغی از استادیوم فرار کنه!!!!!      اما بازم نمیدونم(کلا یکی به من بگه که چی میدونم؟؟؟؟!!!!)وای...استرس داره پدرمو در میاره...!!!     دربی قبلی رو هیچ وقت یادم نمیره...2بر0عقب بودیم حدودا دقیقه ی 81 بود که ایمون گل اولو زد...     یکم از استرسم کم شد!!!حس میکردم خب 2_1میبازیم دیگه چه میشه کرد؟اما نمیدونستم قراره کیسه هارو له و به خاک سیاه بشونیم!!!   !!جالب این جاس تا وقتی 2_0 عقب بودیم دوستام اس ام اس تسلیت میدادن و میگفتن پماد میخوای؟؟؟ (من و دوستام یه کمپانی ساخت پماد سوختگی برای تمامی قسمتهای بدن رو داریم اگه احیانا لازم داشتین خبر بدین!!!!!!!) و دقت کنید به اس ام اس فبل و بعد بازی!!!قبل:هه چیه؟داری میسوزی؟؟بسوووووووووووووووووووووووووووز!!!وحالا بعد:عوضی،آشغال،برو بمیرررررررررررررررررر!!!و دو سه تا فحش آبدار که بیخیال نمیتونم بگم...! خلاصه  که اساسی قاطی کردن و منم که کلا زیاد میخندم داشتم از خنده  میترکیدم!!!!خب دیگه ببخشید خیلی سرتونو درد آوردم اما یه پیام دارم به پرسپولیسیهای گل!!!  شب راحت لالا کنید اس توق لال ارزششو نداره با اجازه همگی فعلا.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • خلیج
  • گلوله